VREMEPLOV | „Župnik“ Mitija iz Goranaca

 Ususret 150 godina župe Goranci, objavljujemo jednu anegdotu fra Marija Knezovića kada je zvao župni ured u Gorancima u ljeto 2012. godine.

- Hvaljen Isus i Marija! Jesam li dobio župni ured u Gorancima? 

- Da. Ovdje župni ured. 

- Mogu li čuti župnika? 

- Odgovor na to bijaše: Župnik je sad u Mostaru, ali ja vam mogu sve reći što treba! 

Tako je počeo razgovor između mene i svojevrsnoga Mitije (Milenko Knezović) iz sela Goranci. Tek tada saznajem da se preziva kao i ja. Nekoliko dana kasnije susreo sam tog mladoga čovjeka koji se bori s posljedicama rata pa uz terapiju pokušava pobijediti poslije ratne traume. 

I ranije su mi goranački župnici: fra Marko Jurič, fra Tomislav Puljić i sada fra Ferdo Boban pričali o njemu. On je jednostavno našao okrilje uz fratra. Župni ured je njegov drugi dom. On se uz fratra osjeća vrijednim i prihvaćenim. 

Mitija mi reče: "svi su meni ponešto obećavali, ali svatko je digao ruke od mene osim moji fratra koji ovdje u Gorancima i sami teško žive". 

Ovo pišem iz razloga što uistinu ima divnih primjera gdje se pastiri Crkve pretvaraju u jedini zavičaj osobama koje su u svijetu interesa društvu suvišak. O tome će se rijetko naći priča na naslovnici tiska. 

Međutim ako netko fratra, samo jedanput, vidi s nekim imućnijim čovjekom to svi moraju znati i o tome će se novine raspisati po onoj otrcanoj matrici kako se uglavnom druže s bogatima. To što dnevno budu sa stotinu siromašnih i potrebnih se prešućuje, a osuda stiže samo zbog jednoga susreta s tzv. bogatašem. 

Fra Ferdo Boban, župnik u Gorancima i njegov suradnik Mitija svakako služe kao primjer! 

fra Mario Knezović

IN MEMORIAM 

Milenko Knezović - Mitija 

2014. - 2021. 

Prolazi vrijeme, ali ne briše sjećanje na tebe. Po dobroti te pamtimo. Počivao u miru Božjem.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0