Nesuđeni razbojnik: Lopov uhvaćen zbog knjige

Neobičan incident dogodio se u četvrti Prati u Italiji kada je tridesetosmogodišnji provalnik uhvaćen usred pljačke zbog nevjerojatnog razloga – knjige o grčkoj mitologiji.

Prema izvještajima talijanskih medija, provalnik je u stan ušao preko balkona, no njegova pažnja ubrzo je bila preusmjerena na knjigu o Homerovoj "Ilijadi" koja je ležala na noćnom ormariću.

Vlasnik stana, sedamdesetjednogodišnji muškarac, rekao je kako se probudio i zatekao provalnika kako se potpuno posvetio čitanju knjige. "Bilo je to nevjerojatno – mislio sam da sam u snu. Provalnik je bio toliko uronjen u čitanje knjige", rekao je vlasnik.

Vijest o ovom neobičnom pokušaju pljačke brzo je privukla pažnju autora knjige, koji je izrazio želju da provalniku pošalje kopiju kako bi mogao "završiti" čitanje. "Zadovoljstvo mi je vidjeti da su i najneobičniji trenuci u životu inspirirani klasičnom literaturom", rekao je autor.

Nakon što je primijetio da je primjećen, provalnik je pokušao pobjeći kroz isti balkon kroz koji je i ušao, no ubrzo je bio uhvaćen od strane policije. "Mislio sam da sam završio u sobi hostela, vidio sam knjigu i počeo je čitati", izjavio je provalnik nakon što je uhvaćen.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0