Ispovijest pastira: Zbog ovaca sam se tri puta razvodio, više ih volim od žena

Čuvanje ovaca je posao koji zahtijeva veliku odgovornost, strpljenje i predanost, a Selvan Melvudin Buda iz Bosne savršeno utjelovljuje sve te karakteristike

Njegova priča, koja je nedavno postala senzacija u regiji, svjedoči o težini života na planini Vlašić i izazovima s kojima se suočavaju pastiri.

Selvan, poznat kao Buda, svojevremeno je u intervjuu s novinarom Srećkom Stipovićem otkrio detalje svog života kao pastiri. On živi i radi u selu Mudrike, smještenom na planini Vlašić u Bosni i Hercegovini, gdje se bavi čuvanjem ovaca. Prema njegovim riječima, posao pastira nije samo posao, već način života kojem je potpuno posvećen.

"Ja sam Selvan Melvudin, zvani Buda. Imam ovde oko 180 ovaca. Muzem, hvala Bogu, muzemo ja i gazda. Gazdom sam zadovoljan, a vala i on sa mnom," rekao je Buda, ističući svoju predanost poslu. Dodaje kako bi, unatoč niskim platama i nedostatku zdravstvenog osiguranja, radije nastavio raditi kao pastir nego prešao na neki drugi posao, poput rada u firmi. "Zadovoljan sam i sa gazdom, i sa platom, i sa gazdinom obitelji," ističe Buda, naglašavajući koliko mu je važan odnos sa svojim poslodavcem.

Buda također izražava svoje nezadovoljstvo zbog smanjenja broja pastira, koji se sve više okreću poslovima u uredima. "Ljudi neće da rade to, već svi beže u kancelarije," objašnjava Buda. Njegova posvećenost pastirki nije se promijenila od četvrtog razreda, a on smatra da je to posao za koji je rođen. "Ne bih se sa predsjednikom mijenjao, volim ove ovdje i eto," dodaje Buda, pokazujući svoju strast prema ovom tradicionalnom zanimanju.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0