Lidl uskoro stiže, domaći lanci na iskušenju: Počinje borba za kupce

Izgradnja centralnog distributivnog centra Lidla u Lepenici kod Sarajeva ulazi u završnu fazu, čime se približava dugo očekivano otvaranje njemačkog trgovačkog lanca na tržištu Bosne i Hercegovine. Prema nezvaničnim informacijama koje prenosi BiznisInfo.ba, prve prodavnice mogle bi biti otvorene krajem naredne godine.

Ovaj logistički centar, vrijedan oko 100 milijuna eura, predstavlja ključnu točku za distribuciju proizvoda i robne opskrbe Lidlovih objekata diljem zemlje. Očekuje se da će izgradnja biti završena do kraja 2025. godine.

U međuvremenu, Lidl već ima izgrađene prodajne objekte u više gradova: dva u Sarajevu te po jedan u Mostaru, Gračanici i Bijeljini. Osim toga, radovi su u tijeku u Istočnom Sarajevu, Livnu, Bihaću, Gradišci i Modriči, dok je zemljište već kupljeno u Zvorniku, Zenici, Trebinju i drugim gradovima. U Banjaluci je dogovorena prva parcela, a pregovori za ostale lokacije su u tijeku.

Prema informacijama iz krugova bliskih kompaniji, Lidl planira istovremeno otvoriti 10 do 15 prodajnih objekata u većim gradovima, čime bi službeno započeo rad u BiH. Ukupan broj prodavnica koje će biti otvorene u prvoj fazi prelazi 30, a dodatni objekti bit će puštani u rad sukcesivno, čim njihova izgradnja bude završena.

Iako iz kompanije još ne izlaze s konkretnim datumima, planovi i dinamika izgradnje govore o ozbiljnim i dugoročnim namjerama.

Imovina i gubici u rastu, ali i kapital snažan

Usprkos još uvijek negativnom poslovanju, financijski pokazatelji Lidla BH govore o velikim ulaganjima. Kompanija je u prošloj godini poslovala s gubitkom od 23,5 milijuna KM, što je povećanje u odnosu na 18 milijuna KM gubitka godinu ranije i 19,1 milijun KM iz 2022. godine. Gubici se prvenstveno odnose na visoke troškove plata i operativne aktivnosti u pripremnoj fazi poslovanja.

S druge strane, vrijednost imovine kompanije krajem 2024. godine narasla je na 259 milijuna KM, od čega se gotovo cjelokupni iznos odnosi na nekretnine, postrojenja i opremu. Ukupna imovina Lidla BH udvostručila se u odnosu na godinu ranije, dosegnuvši 306 milijuna KM.

Kapital firme također bilježi snažan rast, dostigavši iznos od pola milijarde maraka, što svjedoči o ozbiljnosti i snazi Lidlovog ulaska na tržište BiH.

Dolazak Lidla već je izazvao pomake na domaćem tržištu, a otvaranje ovog trgovačkog giganta očekuje se povećanje konkurencije i niže cijene za krajnje potrošače.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0