Lidl BH nastavlja sa strateškim koracima ka otvaranju prvih prodavnica u Bosni i Hercegovini, pri čemu sektor marketinga igra ključnu ulogu u ostvarivanju ovog cilja
U svrhu jačanja marketinškog tima, Lidl BH trenutno nudi priliku za prijavu na tri atraktivne pozicije: mediaplaner, junior konsultant za analizu u odjelu marketinga te konsultant za online marketing i društvene mreže.
Za više informacija o oglasima i prijavama, posjetite službenu stranicu Lidl Bosna i Hercegovina.
Razgovor s rukovoditeljem marketinga Borisom Barićem
Boris Barić, rukovoditelj sektora marketinga u Lidl BH, već tri godine je dio ovog tima i dobro poznaje jedinstven pristup poslovanju kompanije. Govoreći o Lidl procesima, Boris naglašava kako se oni razlikuju od standardnih procedura u regiji, pojednostavljujući rad i doprinosići boljoj sistematizaciji.
"Marketing u retailu je dinamičan i izazovan zbog brojnih aktivnosti koje se provode na sedmičnom nivou. U Lidlu, marketing tim ima priliku sudjelovati u razvoju novih ideja, image kampanja, kampanja fokusiranih na asortiman, te kreirati modele nagrađivanja kupaca. Također, prate se globalni trendovi i Lidl uvijek nastoji podržati lokalnu zajednicu, što nas čini kvalitetnim lokalnim partnerom," istaknuo je Boris.
Profil idealnog kandidata
Za kandidate koji razmišljaju o prijavi, ključno pitanje je: kakav je profil zaposlenika koji se odlično uklapa u marketing tim Lidla? Boris pojašnjava:
"Tražimo osobe s izraženim osjećajem za marketing, zdravom logikom i spremnošću na kontinuirano učenje i razvoj. Na juniorskim pozicijama ćemo razvijati kandidate kroz edukacijske programe u regiji, dok za više pozicije tražimo iskusne profesionalce koji donose kreativnost i specifične vještine."
Zašto odabrati Lidl?
Na pitanje zašto izabrati Lidl, Boris istaknuo je nekoliko ključnih razloga:
"Lidl je odličan poslodavac koji kontinuirano prati potrebe svojih zaposlenika. Kroz programe usavršavanje u susjednim zemljama i širom Europe, Lidl nudi mogućnosti za stručni rast, uključujući tečajeve stranih jezika i podršku zdravlju zaposlenika. Profesionalni razvoj naših djelatnika doprinosi boljim uslugama za kupce i kreiranju pozitivne perspektive za građane BiH."
Prijavite se i budite dio #teamlidl
Ako ste spremni za novu profesionalnu avanturu, pošaljite svoj CV i pridružite se timu Lidl BH. Prijave su otvorene do 30. siječnja 2025. godine.
Nema komentara:
Objavi komentar