Zlatičin 80. rođendan iz snova: odveli je s cijelom obitelji na 3 dana u Međugorje!

Odgajana u vjeri i ljubiteljica putovanja, Zlatica Lovrić iz Donjeg Vidovca ostala je ganuta u suzama kad joj je obitelj saopćila da ju povodom njezinog 80. rođendana vodi na trodnevni izlet u Međugorje s cijelom obitelji, uključujući njezine dvije kćeri i sina, petero unuka i četiri praunuka, piše medjimurski.hr.

Tako je ekipa od 31 člana Zlatičine obitelji provela prekrasan izlet u Međugorje od srijede, 21. kolovoza, do petka, 23. kolovoza 2024. godine. Najmlađi sudionik putovanja bio njezin 8-mjesečni praunuk Karlo Hočevar, kojeg su nosili u nosiljci, a najstariji njezina prijateljica i krsna kuma njezinoj djeci, 82-godišnja Katica Horvat.

MAMA NAM NIJE MOGLA DATI PUNO, ALI NAM JE DALA SVE’  

– Mislili smo: što joj kupiti?! Teško je kupovati poklone starim osobama koje ništa ne žele i ne trebaju. Tako smo zaključili da je najljepši poklon mami taj da se cijela obitelj okupi i da odemo na putovanje. Mama nam nije mogla dati puno, ali nam je dala sve i želimo joj na neki način to lijepo vratiti – rekla nam je njezina kći Ivanka Fabić iz Donjeg Vidovca, glavna organizatorica putovanja.

Dodala je kako su svi u obitelji odmah bili „za“ na ovaj njezin prijedlog te kako su putovanje organizirali još od Uskrsa. Noćenje im je po povoljnoj cijeni sredio Zlatičin sin Siniša, koji stanuje u Njemačkoj, a put je svima platila Zlatičina druga kći, Đurđica, iz Ljubljane. Ova velika obitelj za to je angažirala autobus i vozače, a put do tamo je zahtjevan, kaže Ivanka, jer traje 8,5 do 10 sati.  

6. PUT U MEĐUGORJU I NAJLJEPŠI PUT  

Prvi dan, nakon dolaska, posjetili su malo brdo – Brdo ukazanja te prisustvovali krunici i svetoj misi. Drugi dan, u ranim jutarnjim satima otišli su na veliko brdo – Križ, malo se odmorili i nakon ručka otišli u Mostar te navečer na krunicu, misu i klanjanje. Treći dan, nakon doručka krenuli su kući.

Zlatica je doduše dosad u svom životu bila u Međugorju pet puta, ovo joj je bio šesti put, ali i najljepši. U Međugorje ide radi vjere i tamo osjeća pozitivnu energiju te joj je ovo putovanje nešto najljepše što je ikad doživjela.  

‘PLAKALA SAM KAD SU MI REKLI ZA PUTOVANJE’  

– Svima sam govorila: nemojte mi ništa kupovati za rođendan. Kad su mi saopćili da svi zajedno, nas 31, idemo u Međugorje, bila sam ugodno iznenađena i plakala sam. Bila sam uzbuđena i sretna, ali i malo u strahu kako budem izdržala putovanje. Ovaj put nisam išla na veliko brdo jer je naporan put, ostala sam dolje u crkvi na misama i molitvama, ali sve u svemu bilo mi je jako lijepo. To je rođendanski dar koji se ne zaboravlja! Prekrasno iskustvo biti na tom mjestu sa svim mojim najmilijima – rekla je Zlatica, koja voli posjećivati svetišta, a bila je i u Rimu, Lurdu, Trsatu, Mariji Bistrici, Schöenstattu…

– Odgajana sam u vjeri i životu s Bogom. Bila sam najstarija od tri kćeri i rano smo ostale bez majke pa sam preuzela i njezinu ulogu. Život mi je bio težak, ali je išao. Radila sam kao šnajderica i domaćica. Prije 9 godina sahranila sam svog voljenog supruga Franju. Drago mi je da je i njegov brat, 74-godišnji Ivan Krupa, također išao s nama u Međugorje – rekla je Zlatica.  

‘NEMA LJEPŠEG NEGO KAD JE OBITELJ NA OKUPU!’  

Njezina kći Ivanka Fabić osjeća se jako sretno i ispunjeno što je putovanje u Međugorje dobro prošlo.

Fabić – Žalosno je da su obitelji danas rijetko zajedno, uglavnom na svatovima ili sprovodima. Želimo se što više okupljati sad, dok je mama još živa. Puno se družimo i uvijek nas je puno, to je najveća vrijednost. Kad vidite tu radost i sreću, to je neprocjenjivo. Nema ljepšeg nego kad je obitelj na okupu! – rekla je Ivanka.  

Zlatičnin rođendan obitelj je proslavila i na velikoj fešti u njezinom domu u Donjem Vidovcu u nedjelju, 25. kolovoza 2024. godine, baš na dan njezinog 80. rođendana, kad joj je Ivanka, koja je slastičarka, napravila i veliku, prekrasnu tortu u obliku broja 80 od kora i mascarpone kreme.  

Ivanka je na autobus za Međugorje potajno nosila i jedno iznenađenje – tortu povodom 35. rođendana sestrinog zeta Matica Kočevara te je veselje tamo bilo još veće. Napokon, Zlatica je sretna i zahvalna na obitelji koju ima i veseli se svom sljedećem putovanju, u Ljubljanu, praunuku Karlu na krstitke.

Divno! Ovo je primjer originalnog rođendanskog poklona koji nas sve podsjeća da je najljepši dar koji možemo nekome pokloniti, a posebno starijim osobama, naše vrijeme, te da bismo svi trebali više misliti na svoje starije članove obitelji i odvajati više vremena za obiteljska druženja.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0