SRETAN KRAJ U MOSTARU: Petogodišnjak prešao cijeli grad sam

Prava drama odigravala se večeras oko 20 sati u Mostaru kada je nestao petogodišnji dječak

Prava drama odigravala se u utorak oko 20 sati u Mostaru kada je nestao petogodišnji dječak. Nešto iza 20 sati u jednoj popularnog ženskoj Facebook grupi pojavila se objava žene koja je ugledala petogodišnjeg dječaka u Dubrovačkoj ulici, samog u suzama, javlja TopPortalTopPortal

Žena je odreagirala odgovorno te zaustavila i uzela dijete i krenula u potragu za majkom. Ženski aktivizam se još jednom pokazao jako efikasan, te je za dvadesetak minuta dijete bilo u naručju majke. Ono što je zabrinjavajuće jeste da je dijete prepješačilo cijeli grad samo, prelazeći više prometnica, a da ga nitko nije zaustavio. 

''Mame drage, Bogu hvala pa smo pronašli dijete i mamu i sve je sretno završilo. Ali put od Orke do Euroherca nije mal za dijete od pet godina, ja sam u šoku da je toliko ljudi prošlo kraj njega vidjelo ga samog i samo pustilo da prelazi cestu sam uplakan. Tek kraj Euroherca smo ja još jedan muž žena primjetili da je dijete samo i trčali za njim da ga zaustavimo. U šoku sam da se toliko ljudi okrenulo pogledalo ga samog uplakanog i nastavilo hodati'', napisala je žena koja je zaustavila dijete. 

Ona je objavila da je od majke saznala da se dijete navodno udaljilo od jedne igraonice. 


Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0