Konzervativna komentatorica Candance Owens obratila se na katoličanstvo

Candance Owens, američka konzervativna komentatorica objavila je na svom X profilu da se obratila na katoličanstvo

Napisala je “Nedavno sam odlučila vratiti se kući. Naravno, bilo je još dosta toga što me je navelo na tu odluku i o tome ću govoriti u budućnosti. No za sad, slava Bogu za to što je nježno, ali neumoljivo vodio moje srce prema Istini. “‘Zato ne boj se, jer Ja sam s tobom; ne budi tjeskoban, jer Ja sam tvoj Bog. Ojačat ću te i pomoći ti; pridržat ću te mojom pravednom desnicom.’ Ne bojim se. Krist je kralj.”

Candance Owens je poznata konzervativna komentatorica i medijska djelatnica koja je u SAD-u došla u središte pozornosti zbog kritike Black Lives Matter pokreta, podrške Donaldu Trumpu prije i tijekom njegovog predsjedničkog mandata, kao i kritike feminizma, prenosi Narod.

Prate je i kontroverzije oko stavova po pitanju rata u Ukrajini i izraelsko-palestinskog sukoba.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0