Časkomice pozdravit Gospu

Već par dana baba je u velikom gradu - u posjetu kod unuke. Prva dva dana, nekako joj šmugnula, pa ne izmoliše krunicu. 

Treći dan, kad je vidila da se unuka naperila izić, evo ti nje: 

- Ajdera da časkomice pozdravimo Gospu! - zovnu je i već se krsti. 

- C... a, ja se spremila izać! 

- Diš izać, misusovo. Triba pozdravit Gospu. Korizma je, nu... Anđeo Gospodnji navistijo Mariji. 

Unuka nervozno side. Računa baba će izmolit samo "Anđeo Gospodnji" 

Grdno se privarila. 

Nakon svih molitvica Gospe koje toka molit uz Anđeo Gospodnji, poput one Zdravo Kraljice, Pod obranu se Tvoju... i td., baba  priporuči dragoj Gospi sve mrtve i žive, duše u čistilišću i one kojizi se nema ko spomenit, pa krenu sa žalosnim otajstvima. 

Unuka cokće i negoduje, ali nema srca, ni hrabrosti otići usrid krunice. 

Završi krunica, a baba poče litanije. 

- Gospode  Bože! - protestira unuka. 

Baba ne benda. Moli litanije. Kad je i to privela kraju, unuka gotovo viknu: "Amen!", a baba poče kontat Gospin plač. 

Sritna se unuka skoro rasplakala od muke. 

- Moram ić, baba! 

- Plačnin glason sve vas molju... - konta baba ko da ništa nije čula. 

- C... buni se unuka na rubu suza, ali se pridružuje kontanju. 

Po završetku, poljubi baba činaše, molitvenik i par svetih sličica. 

- Eto ti, sad moš kud oš. - reče ustajući. 

Unuka ništa. Sidi s rukama u krilu i zuri u jednu točku. 

- Neš ić, a? - upita je puna nade. 

Ona slegnu ramenima, ustade i suznih očiju poljubi babu. 

- Misusovo! - zadeveti se baba - Šta je reć? 

- Nako. - odgovori tronuto 

- Nekako mi se smililo. 

- Zbog "Plača"? - Zbog svega... Tebe, mene, Isusa... svega. 

- Neš li undak ić? 

- Neću. - reče tiho 

- Ostat ću s tobom. 

- Mo, aj ti što se mene tiče. Lipo smo izmolili i... 

- Neću. Tu si mi još koji dan i sve drugo može čekat. 

- Aj, ka ti oćeš, al ne moraš ti, bona, poradi mene... 

- Ne moram, al oću. - reče i zagrli je. Vaku babu triba tražit, znaš li ti to, ha? 

- A, jašta... Manjka ti baba!

Stranica Biralo me

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0