Baka Iva iz Posušja s 95 godina živi po geslu 'Radi, moli, voli'



U posuškom Batinu živi baka koja na pravi način živi geslo 'Radi, moli i voli'.

Baka Iva Penava ima skoro 95. godina na leđima, ali na njezinom životu i u 95. godini pozavidjele bi joj i puno mlađe djevojke i žene.

''Bog je tako dao da mogu raditi, ovako ja svaki red moram obići'', govori baka Iva dok red po red okopava krumpire i gleda djelo svojih ponosnih ruku.

S punih 95 godina na leđima, baka Iva ne govori o bolesti, pišu Grude online.

''Ima bolesti, nema bolesti. Dok ja mogu o sebi, dok mogu raditi, dok mogu sve uzdržavati i dok sam u pameti, ja sam dobro'', govori baka Iva, dodajući kako joj je Bog dao zdravlje i snagu.

bljesak.info
Podijeli na:
Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0