Usmene predaje V: Vile - Vila je poduknula


Moja je baka Klara moju mater nosila sa Planinice u Rašku goru Ivanu Leti da joj nogu namisti jer je moja mater bila nogu povridila. Na putu do tamo je uvatila noć i ona je sila prekoputa Podružlja da odane malo. Sila je na jednu spiru i spustila je moju mater do sebe.

I tu je poduknula, a vila joj je oduknula s onu stranu Podružlja iz Ploča. Baba se pripala, uzela moju mater i vratila se nazad u Seline. Moju mater nikad nije odvela da joj nogu namiste jer je uvik govorila da će joj vila zlo načinit. Tako ti je moja jadna mater šepala čitav život.

Klara Buhovac | Hrvatska kulturna baština u suvremenoj
etnografiji i paremiografiji iz Goranaca kraj Mostara
Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0