Ovaj impozantni objekt predstavlja temelj Lidlovog ulaska na tržište Bosne i Hercegovine te najvažniji korak prema otvaranju prvih prodavnica u zemlji.
Građevinski radovi su, prema dostupnim informacijama, praktično završeni. Objekt je dobio svoj konačni izgled, uređen je parking prostor, a trenutno se izvode završni radovi u njegovoj unutrašnjosti. Distributivni centar bit će tehnološki izuzetno napredan, opremljen savremenim sustavima za efikasno skladištenje i transport velikih količina robe.
Investicija u ovaj logistički kompleks vrijedna je oko 100 milijuna eura, što ga čini jednim od najznačajnijih projekata ove vrste u Bosni i Hercegovini. Riječ je o logističkom srcu Lidlovog budućeg poslovanja u zemlji, bez kojeg nije moguće uspostaviti široku mrežu prodavnica niti dugoročno funkcionirati na tržištu.
Završetak izgradnje centra ujedno je i ključni preduvjet za otvaranje prvih Lidl marketa u BiH. Kako se radovi privode kraju, ranije najavljeni rokovi postaju sve izvjesniji. Prema trenutnim procjenama, prve Lidlove prodavnice u Bosni i Hercegovini mogle bi otvoriti svoja vrata krajem 2026. ili početkom 2027. godine.
Paralelno s finalizacijom logističkog centra, Lidl ubrzava i sve ostale aktivnosti potrebne za ulazak na tržište. Kompanija intenzivno gradi, kupuje zemljište, otkupljuje postojeće objekte i provodi regrutaciju kadrova u desetinama općina i gradova. Lista lokalnih zajednica u kojima Lidl već gradi, priprema gradnju ili zapošljava radnike stalno raste.
Prema dostupnim podacima, Lidl je trenutno prisutan u sljedećim gradovima: Kakanj, Zvornik, Gradiška, Bihać, Livno, Istočno Sarajevo, Banja Luka, Gračanica, Mostar, Trebinje, Bijeljina, Doboj, Zenica, Brčko, Modriča, Laktaši, Travnik, Sarajevo, Čapljina, Tešanj, Kiseljak, Čitluk, Živinice, Prnjavor…
Sve navedeno jasno pokazuje da Lidl u BiH ne planira otvoriti tek nekoliko prodavnica u najvećim urbanim centrima, nego razviti gustu, strateški raspoređenu mrežu objekata duž ključnih ekonomskih i prometnih koridora. Time će bosanskohercegovačko tržište dobiti jednog od najznačajnijih maloprodajnih igrača u regiji, a potrošači konkurentnije cijene i širi izbor.









Nema komentara:
Objavi komentar