Kompanija Bingo, najpoznatija kao lider u maloprodaji prehrambenih proizvoda u Bosni i Hercegovini, u posljednjim godinama pokazuje da uspjeh nije rezerviran samo za police supermarketa. Njihov najnoviji iskorak u sektor maloprodaje goriva pod brendom Bingo Petrol izazvao je veliku pažnju, a rezultati govore sami za sebe – i to već nakon samo dvije godine prisutnosti na tržištu.
Prema podacima portala BiznisInfo.ba, prihodi kompanije Bingo Petrol narasli su s oko 2 miliona KM u 2022. godini na više od 62 miliona KM u 2024. Ovaj gotovo nevjerojatan rast svrstava Bingo među najbrže rastuće kompanije u ovom sektoru. A sve to u tržištu koje je već zasićeno snažnom konkurencijom i dobro uhodanim igračima.
Tajna uspjeha: najniže cijene, bez agresivnog dampinga
U čemu leži tajna ovog brzog uspjeha? Odgovor je – u cijeni. Prema aplikaciji Federalnog ministarstva trgovine FBiH – Oil Info, Bingo Petrol konstantno nudi najniže cijene goriva na tržištu. Na primjer, na području Sarajeva, cijena dizela na Bingovim pumpama iznosi 2,10 KM, dok benzin košta 2,20 KM po litru.
Za usporedbu, kod konkurentskih pumpi cijene dizela dostižu i do 2,37 KM, dok benzin premium 95 ide i do 2,46 KM, a super 98 čak do 2,71 KM po litru. Slična situacija bilježi se i u drugim dijelovima Federacije BiH, što jasno potvrđuje da Bingo Petrol ima konzistentnu strategiju najnižih cijena širom zemlje.
Niska marža, ali zdravo poslovanje
Iako su cijene izrazito konkurentne, kompanija ne posluje sa gubitkom niti primjenjuje damping politike. Naprotiv, prema javno dostupnim finansijskim izvještajima, Bingo Petrol je 2023. godine ostvario neto dobit od 163.000 KM. Ta brojka možda ne djeluje impresivno u odnosu na promet, ali jasno pokazuje da se radi o zdravom i održivom modelu poslovanja u kojem je fokus na volumenu, ne na velikim maržama.
Takva strategija dugoročno gradi povjerenje kupaca, ali i održava korektne odnose s tržištem i konkurencijom.
Bingo mijenja tržište na bolje
Širenje mreže Bingo Petrol pumpi već sada ima vidljiv pozitivan utjecaj na tržište. Potrošači imaju više izbora, a pritisak na konkurenciju može dovesti i do generalnog smanjenja cijena goriva u zemlji, što je izuzetno važno u vremenu kada životni troškovi rastu.
Upravo zbog toga, ekspanzija Bingo Petrola nije samo poslovni uspjeh za kompaniju, već i društveno korisna pojava. Više pumpi, više konkurencije i niže cijene znače i veću mobilnost građana i bolje uvjete za poslovanje drugih sektora.
S obzirom na dosadašnji tempo rasta i reputaciju koju Bingo već uživa u javnosti, očekuje se daljnje širenje njihove maloprodajne mreže goriva. Ako kompanija nastavi voditi poslovanje s istom razinom odgovornosti i fokusom na kupca, mogla bi u budućnosti postati jedan od dominantnih igrača na tržištu nafte i derivata u BiH.
Za kraj, kompanija koja dolazi iz sektora maloprodaje prehrane sada već uspješno demonstrira da uz pravi pristup, čak i najkonkurentnija tržišta mogu postati prostor za rast i inovaciju.
>> Bingo Petrol otvorio prvu benzinsku crpku u Hercegovini, točnije u Mostaru









Nema komentara:
Objavi komentar