Domoljubni hit na pomolu: Snima se spot za pjesmu ‘Zemlja heroja’

Domoljubni hit na pomolu: Snima se spot za pjesmu ‘Zemlja heroja’ koju izvode Thompson, Bulić, Žanko...

Kako portal narod.hr doznaje, ovih se danas snima spot za domoljubnu pjesmu ‘Zemlja heroja’ autora Dražena Žanka. Ovu pjesmu izvode osim Žanka, Mate Bulić, Marko Perković Thompson, Tomislav Bralić i Stanko Šarić iz grupe Najbolji hrvatski tamburaši.

Iako u javnost ne curi mnogo detalja o novoj pjesmi, koja će, sudeći prema imenima koja stoje iza nje, postati zasigurno hit, doznajemo kako se trenutno snima spot za pjesmu Dražena Žanka ‘Zemlja Heroja’.

Pjesmu izvode Marko Perković Thompson, Mate Bulić, Tomislav Bralić i Stanko Šarić. 

”Mogu reći da dolazi jedna nova pjesma zove se Zemlja heroja. Pjeva Mate Bulić, pjeva Thompson, Tomislav Bralić, Stanko iz Tamburaša i moja malenkost. Skupili smo jednu izvanrednu ekipu, nadam se da će pjesma naići na dobar odjek s obzirom na to da nije lako napisati pjesmu o domoljubnom karakteru”, objasnio je Dražen Žanko u kolovozu. Više je detalja za 7dnevno otkrio Mate Bulić.

”Zvali su me Mario Rucner, Dražen Žanko i Thompson da se uključim u taj projekt. Marko je rekao da je pjesma dobra i ja sam to čuo i vidio da je riječ o pravoj klasičnoj domoljubnoj pjesmi i naravno da sam se priključio”, ispričao je Mate Bulić. 

”Kad je riječ o novom projektu i Markovu pjevanju, znam kakav je Marko emotivac i kako sve to utječe na njega. Teško je pristao na tu pjesmu, kao što je svima nama bilo teško odbiti i ne završiti projekt. On je ušao u tu fazu i to je odradio, a ja sam rekao: ‘Vidiš da se možeš izboriti da budeš snažan i jak kakav si prije bio’. Ja se nadam da će tako opet i biti”, objasnio je Bulić. 

Podsjetimo, Thompson se povukao iz javnosti i prestao nastupati nakon što mu je sin Ante Mihael teško obolio u srpnju 2022. godine.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0