Žena iz BiH javila se na oglas za posao: 'Ostala sam zgrožena'

Svakodnevno slušamo političare kako se broj nezaposlenih smanjuje, kako su firmama potrebni radnici, te kako će biti u BiH kao u Njemačoj

Sve si to priče za malu djecu, tvrdi ogorčena Sarajeva koja je poslala upit za radno mjesto. Kako je na internet oglasniku vidjela da jedan sarajevski butik traži radnicu, na isti je poslala poruku. Ali ju je šokirao odgovor “velikog gazde” – piše crna-hronika.info

'Poštovani, javljam se da prenesem svoje nezadovoljstvo. Naime, u potrazi sam za poslom. Predavala sam i konkurirala na više mjesta i pozicija. Naravno na svaki sam dobila odbijenicu. Naši političari kažu ima posla. Mene samo zanima gdje i za koje novce? 

Jednom butiku u Sarajevu kojem je hitno bila potrebna radnica sam poslala pitanje može li više informacija u vezi oglasa? Jer su napisali više informacija dm. Da bi mi isti odgovorili plaća 550 KM plus prijava. Nedjelja slobodna. Ostala sam zgrožena. Zahvalila sam se. 

Mene zanima tko će još u našoj državi raditi za 550 KM? Pitaju se zašto mladi odlaze, evo baš iz ovog razloga. Hoće mladi raditi, ali nece ponižavanja, omaložavanja od strane poslodavca”.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0