Danas počinje trinaest utoraka svetom Anti

Bazilika sv. Antuna u Padovi (Italija)

Danas počinje prvi od trinaest utoraka sv. Anti, sveca cijeloga svijeta. Utorak je posvećen svetom Anti, jer su toga dana njegovi smrtni ostaci preneseni u Padovu i pokopani u crkvi sv. Marije, kasnije pretvorenoj u veličanstvenu Svečevu baziliku. Utoraka je trinaest na spomen 13. lipnja, datuma preminuća ovog omiljenog sveca. Dosta čudesa se veže za sv. Antu pa tako svecu u čast vjernici tijekom trinaest utoraka čine neku vrstu pokore kao što je post, nemrs ili pobožnost i sv. Misa. Na području župe Goranci posvećena je crkva sv. Anti u Bogodolu, malo svetište na Babaljci i dosta kipića.

Područna crkva sv. Ante u Bogodolu udaljena je od župne 8 kilometara. Crkva u Bogodolu sagrađena je 1965. godine. Zidana je kamenom, a pokrivena ciglom. Veličina: 12 x 7 m te apsida 1,6 x 3,2 m. Iznad apside je zvonik sa zvonom iz 1938. godine.


Babaljka - staro svetište, posvećeno sv. Anti

Kip sv. Ante na Bilima, kip posvećen Blaženoj Djevici Mariji i sv. Anti

Postoji još kipova posvećenih sv. Anti i to na Nuglima, Grabovoj Dragi, Zaružju...

Preporuka sv. Anti u u svakoj potrebi
Spomeni se, sv. Ante, da si uvijek svojim zagovorom pomagao i tješio sve koji su se tebi utjecali u svojim potrebama. S čvrstim pouzdanjem preporučam se i ja tvom moćnom zagovoru kod Boga. Ne odbij moje prošnje i svojim posredovanjem kod Boga isprosi mi - ako je za dobro moje duše - milost... za koju te molim. Pomozi mi u ovoj mojoj potrebi i nevolji! Blagoslovi mene, moj rad, moju obitelj i sve moje drage, čuvaj nas od bolesti i pogibli duše i tijela! Sve nas krijepi da u boli i kušnji ostanemo čvrsti u vjeri i ustrajni u ljubavi. Amen.
Podijeli na:
Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0