Priča: "Poslušaj sinko svoju babu"



Ooo... reci moja baba...

Čekaj tek sam ustala, bar dok kavu napravim da mogu progledat.

...e moj sinko i to ti ne valja,kako ćeš sutra kad dođeš u tuđu kuću ustavat u 10h,kad je već skoro vrime ručku...ma daj bona baba pusti me...

Dobro,nego reci ti svojoj babi rješavaš li ti šta oko svoje udaje?

Nisam baba! I uopće mi ne pada na pamet...

Ma nego šta ti misliš? Imaš 28god. Oćeš ostat stara cura,čuvat i ranit bratovu dicu,a dobro će ti poslije zafalit kad ti ne bude ćaće i matere,strpat će te u neki dom,jer brat ti je sine moj ko komšija...

Niko tebe ne potraje,ja volim još više da si ti ode s nama ali baba tebi govori za tvoje dobro...

Nisam baba našla nikog ko mi paše i sta cu...

Puno ti sine moj biraš,a znaš li onu: "izbirač nađe otirač"..

..jer nikad ti nećeš moć sve sastavit,nešto uvik mora falit,jer niko nije bez mane..

A s mnom ti je sinko bila jedna i ostala neudana,poslije svit govoria da je valjala udala bi se...

Ništa ja tebi sine moj ne govorim od neke mržnje,ti znaš da baba tebe voli...svak svoju sudbinu kroji a bitno da je on tebi dobar čovik...

..haha...dobro moja baba...

I tako sam ja jutros dobila predavanje od starice koja ima 81 god...al ipak jedne mudre žene koja ko zna šta sve u svom životu nije prošla...

..i onako mrzovoljna,zijevajući uz kavu shvatih da je potpuno u pravu...jer upravo sad i za ovim stolom lijepo bi bilo imat osobu uz sebe...

I što reći za te stare ljude,te naše bake i djedove..nego onu poznatu:"svaka im je na mistu"..!

Katarina Ereš | Portal Rasno
Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0