Srpski Hype TV ulazi na hrvatsko tržište

Na hrvatsko medijsko tržište uskoro stiže nova televizija – Hype TV, produkcijski projekt koji dolazi sa srpskog tržišta, a čiji je vlasnik menadžer i bivši političar Saša Mirković. Televizija će s programom u Hrvatskoj krenuti od 1. rujna, dok će prve emisije gledatelji moći pratiti od sredine studenoga.

Što je Hype TV?

Produkcijska kuća Hype Production osnovana je u svibnju 2020. godine, a istovremeno je pokrenuta i istoimena televizija. Već sada posluje u Srbiji, Sloveniji, BiH i Sjevernoj Makedoniji, a planovi uključuju širenje na Tursku i Rumunjsku. Na službenim stranicama navodi se da je cilj televizije stvoriti zabavni sadržaj namijenjen prvenstveno mlađoj publici – uz angažman popularnih regionalnih YouTube zvijezda, glazbenika i influencera.

Tko je vlasnik Saša Mirković?

Vlasnik Hypea, Saša Mirković, rođen je u Boru. Studirao je pravo u Beogradu i Novom Sadu, a magistrirao na Prometnom fakultetu u Beogradu. Karijeru je započeo kao estradni menadžer, surađujući s mnogim poznatim glazbenim imenima – od Zdravka Čolića i Toše Proeskog do Marije Šerifović, s kojom je bio šef pobjedničkog tima na Eurosongu u Helsinkiju.

Osim u estradi, Mirković je djelovao i u politici – bio je pomoćnik ministra prometa u vladi Ivice Dačića, predsjednik skupštine Grada Zaječara i narodni poslanik u Skupštini Srbije. Iz politike se povukao 2016. godine. U svibnju ove godine dospio je u središte pažnje hrvatske javnosti nakon što je fizički napadnut ispred hotela Sheraton u Zagrebu.

Ulazak na hrvatsko tržište

Posebnu pažnju izazvala je vijest da će Mirkovićev Hype TV u Hrvatskoj okupiti niz poznatih televizijskih lica – ponajprije s Nove TV. Urednica Ivana Mandić Marković i voditeljica Renata Končić Minea, zajedno s Davorom Garićem, Sanjom Jurković, Aleksandrom Keresman Drpić, Majom Pericom i Lanom Samaržijom, prelaze u Hype TV Hrvatska. Upravo će Mandić Marković biti zadužena za uspostavu hrvatske podružnice televizije.

Mislim da je 16 i pol godina na istome radnom mjestu jednostavno dovelo do zasićenja. Trebali su mi novi izazovi. Ponuda Hype televizije stigla je jer je IN Magazin imao odličnu gledanost i izvan Hrvatske. Moj zadatak bit će stvaranje potpuno hrvatske verzije Hype televizije, s domaćim ljudima i produkcijom, kazala je Mandić Marković.

Program će biti isključivo zabavnog karaktera – showbiz, lifestyle, filmovi i serije, bez informativnog programa. Od rujna će se pripremati tri sata autorskih emisija dnevno, dok prve emisije na hrvatskom Hypeu kreću sredinom studenoga. Televizija je već dostupna u osnovnim paketima MaxTV-a i A1, a planira daljnje širenje.

Odlazak ekipe iz IN Magazina

Podsjetimo, IN Magazin, najdugovječnija lifestyle emisija u Hrvatskoj, lani je proslavila 15 godina postojanja. No, u njoj dolazi do velikih promjena – emisiju napušta dugogodišnja urednica Ivana Mandić Marković te spomenuta voditeljska i novinarska imena, dok uredničku palicu preuzima Svjetlana Matić Koljenik. U redakciji ostaju Ivana Nanut, Julija Bačić Barać, Dijana Kardum i Mia Kovačić.

S obzirom na to da je Nova TV također u vlasništvu United Grupe sa sjedištem u Srbiji, u javnosti su se pojavili i negativni komentari oko dolaska Hypea u Hrvatsku. No, Mandić Marković poručuje kako se radi o potpuno hrvatskoj produkciji:

Ne znam čemu poruke o “srpskoj televiziji”. Vlasnik nam je dao potpuno povjerenje i slobodu u stvaranju programa, a mi ćemo nastojati to povjerenje opravdati.

Dolazak Hype TV-a zasigurno će uzdrmati hrvatsku televizijsku scenu. Najavljeni sadržaj i odlazak cijele ekipe iz IN Magazina nagovještavaju konkurenciju na području zabavnog i lifestyle programa. Hoće li gledatelji prihvatiti novu televiziju i koliko će Hype TV uspjeti privući publiku – pokazat će jesen.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0