Fitness Anny – Digitalna priča o nevjerojatnom uspjehu

Fitness Anny, digitalna platforma za žensko zdravlje i fitness, bilježi izniman rast i tržišni uspjeh koji je nadmašio i najoptimističnije prognoze. Danas platformu koristi više od 20.000 žena, a iza nje stoji tim od preko 90 stalnih i vanjskih suradnika, uključujući trenere, nutricioniste i stručnjake za mentalno zdravlje.

Visoka profitabilnost uz minimalne troškove

Prema podacima portala Akta.ba, Fitness Anny je u posljednje tri godine zabilježio značajan rast prihoda i dobiti. U 2022. godini prihod je iznosio 2,07 milijuna KM, dok je dobit dosegnula 1,36 milijuna KM. Već sljedeće godine prihod se gotovo utrostručio – 6,1 milijun KM, s dobiti od gotovo 3 milijuna KM. U 2024. godini prihodi su narasli na impresivnih 8,26 milijuna KM, a neto dobit premašila je 4,18 milijuna KM.

Ovaj rezultat postignut je kroz visokoprofitabilan poslovni model koji se gotovo u potpunosti oslanja na digitalnu infrastrukturu. S obzirom na to da nema fizičkih poslovnica, znatno su smanjeni fiksni troškovi, što omogućava veću fleksibilnost i fokus na kvalitetan sadržaj i korisničko iskustvo.

Skalabilnost kao ključ uspjeha

Fitness Anny odlikuje se visokom operativnom efikasnošću i skalabilnošću. Svi procesi – od naplate i isporuke sadržaja do korisničke podrške i praćenja rezultata – odvijaju se online. Ovakav pristup omogućio je brzo širenje i prilagodbu tržišnim zahtjevima, uz zadržavanje personaliziranog odnosa s korisnicama.

Ipak, nakon digitalne afirmacije, brend ulazi i u svijet fizičke infrastrukture. U Ljubuškom je u izgradnji moderno opremljen fitness centar koji će uključivati teretanu, saune i masažne usluge. Ova investicija dodatno učvršćuje lokalnu prisutnost i otvara nova radna mjesta, čime Fitness Anny postaje važan faktor u lokalnom gospodarstvu.

Priznanja i ljudska strana uspjeha

U svibnju 2025. godine, osnivačica platforme Ilijana Bodlović nagrađena je na manifestaciji Beauty and Health Awards za projekt koji ima konkretan utjecaj na svakodnevni život žena. Iako priznanja ne izostaju, Bodlović naglašava da je rast brenda isključivo rezultat odgovora na stvarne potrebe korisnica, a ne plod agresivnih marketinških kampanja.

No ono što Fitness Anny dodatno izdvaja jest iskrena briga o ljudima. Šira javnost pamti nesvakidašnji gest – zaposlenici i dugogodišnjoj suradnici Dražani Palac iz Gruda darovan je novi automobil. „Skupa smo bile čistačice, bila je klijentica, radnik i moj prijatelj...“, izjavila je Bodlović, potvrđujući da se brend ne gradi samo brojkama, već i povjerenjem, prijateljstvom i međusobnom podrškom.

Fitness Anny prerasta u pokret. Pokret koji ruši barijere tradicionalnog poslovanja, istovremeno unoseći inovaciju, ljudskost i lokalnu prisutnost. I sve to uz snažan rast, visoku profitabilnost i jasnu viziju budućnosti.


Podijeli na:

Povezane objave:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu