Hercegovina se jučer ujutro probudila uz snažnu poruku života. Na blagdan sv. Josipa Radnika, zaštitnika radnika i obitelji, diljem ovog kraja osvanuli su veliki plakati s jasnom i potresnom porukom:
“Mama, napravi izbor s kojim ćemo oboje moći živjeti … IZABERI ŽIVOT!”
Ova kampanja ne ostavlja nikoga ravnodušnim. Poruka je istaknuta na billboardima koji su postavljeni na više od 32 lokacije širom Hercegovine, a iza cijelog projekta stoji inicijativa 40 dana za život Mostar.
U izjavi za javnost, organizatori su naglasili kako je cijela kampanja realizirana u potpunosti besplatno, zahvaljujući velikodušnoj potpori lokalnih tvrtki i pojedinaca. Ovaj detalj dodatno svjedoči o dubokom uvjerenju i jedinstvu zajednice kada je riječ o zaštiti nerođenog života.
Kampanja dolazi u trenutku kad se diljem svijeta vode burne rasprave o pravu na pobačaj i pravu na život, ali Hercegovina ovim potezom jasno poručuje gdje stoji. Ovo je prostor gdje se život poštuje, gdje obitelj ima temeljnu vrijednost, i gdje se majkama pruža poruka nade, a ne osude.
Glasniji nego ikad
Da plakati nisu tek dekoracija, dokazuje činjenica da su oni dio šire, kontinuirane borbe protiv pobačaja i za promicanje kulture života. Inicijativa '40 dana za život' već godinama organizira molitvene bdijenja ispred bolnica, pruža podršku trudnicama u kriznim situacijama te vodi informativne i edukativne kampanje.
Ovim najnovijim korakom inicijativa šalje snažnu poruku da neće stati. Naprotiv – glasovi za život u Hercegovini postaju sve glasniji, vidljiviji i odlučniji.
Snaga zajedništva
I možda je najvažnija poruka ove kampanje upravo u tome – da život nije politička tema, već ljudska. Da nije riječ o sukobu, nego o suosjećanju. Da prava borba nije protiv nekoga, već za nekoga – za nerođene, za majke koje se dvoume, za očuvanje dostojanstva svakog ljudskog bića.
Hercegovina je progovorila, i to ne tiho – već u bojama, u slikama, u poruci koja dira srce.
“IZABERI ŽIVOT!” – jer ljubav uvijek ima zadnju riječ.
Nema komentara:
Objavi komentar