Cijene u trgovinama: Bingo o inflaciji, maržama i tržišnoj konkurenciji

Bingo Grupacija suočava se s izazovima rasta cijena u maloprodaji, a njihova izvršna direktorica Ljiljana Kunosić istaknula je u Klix studiju je da su poskupljenja rezultat šire ekonomske situacije, a ne politike same kompanije

Prema njenim riječima, cijene u trgovinama su značajno porasle, što izaziva frustraciju među potrošačima. I sama je priznala da osjeća taj pritisak pri kupovini. „Stvarno je preskupo, razumijem da su ljudi ljuti. Nije do Binga, već je on reper cijena i maržovne politike“, naglasila je Kunosić, dodajući da inflacija i dalje snažno utječe na tržište.  

Najavila je i moguće novo poskupljenje u travnju, budući da dobavljači prolongiraju pregovore i najavljuju nove korekcije cijena. Unatoč svemu, Kunosić tvrdi da Bingo nastoji zadržati konkurentnu cjenovnu politiku. „Konkurencija i ostali su ljuti što držimo ovakvu cjenovnu politiku. Svi su razočarani na neki način“, izjavila je za Klix.ba.

Govoreći o financijskim rezultatima kompanije, pojasnila je da se dobit od 160 milijuna KM iz 2023. godine ne odnosi samo na maloprodaju, već i na druge sektore unutar grupacije. „Na neprehrani su puno veće marže, a tu su i velika ulaganja, poput 70 milijuna KM u kreditne obveze, 20 milijuna KM u distributivne centre te 30 milijuna KM u solarnu elektranu“, objasnila je.  

Što se tiče bojkota trgovina kao odgovora na visoke cijene, Kunosić smatra da takve akcije ne donose dugoročne promjene. „Niže ne može biti. Možda je bojkot uspio za dva-tri mjeseca, ali mi meso uvozimo i prodamo sve što se zakolje u BiH“, poručila je.  

Dolazak Lidla na tržište Bosne i Hercegovine vidi kao izazov, ali ne i prijetnju. „Lidl je diskonter s 2.000-3.000 artikala, dok mi imamo 22.000. Samo lud čovjek može kazati da se ne boji – neka dođu, ali neka ne iznose novac iz Bosne i Hercegovine“, zaključila je.  

Bingo nastavlja ulagati u poslovanje i prilagođavati se tržišnim uvjetima, dok potrošači i dalje traže načine kako se nositi s rastućim troškovima života.

Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0