Ako ste ovih dana išli do drogerija dm, sigurno ste kod kase primijetili knjigu osnivača i vlasnika dm- drogerija, Götza Wernera, "Na što nisam računao"
Mnogi od nas se često zapitaju kako nastaju velike kompanije i da li je moguće da i sami postanemo osnivači jednog takvog pothvata.
Krenuti od nule, suočiti se s dilema i preprekama koje prate put do uspjeha – sve to donosi pitanja o financijama, vođenju tima, razvoju vizije, pa čak i tome kako ostati dosljedan vlastitim vrijednostima. San o vlastitoj kompaniji obavijen je neizvjesnostima, ali i velikim mogućnostima za stvaranje nečega značajnog.
A šta ako biste mogli dobiti savjet iz prve ruke od čovjeka koji je ostvario upravo tu ambiciju, izgradivši kompaniju koja je postala simbol uspjeha i održivosti? Takvu priliku pruža autobiografska knjiga Götza Wernera, "Na što nisam računao", koja pruža jedinstven uvid u život i filozofiju osnivača dm drogerie markta, jednog od najvećih i najomiljenijih lanaca drogerija u Europi.
Götz Werner: Od prodavača paste za zube do uspješnog poduzetnika
Werner, kojeg se često nazivao "prodavačem paste za zube", u mladosti je pokazao odlučnost da slijedi vlastita uvjerenja. Iako je bio izvanredno pametan učenik, odlučio je prekinuti školovanje i izučiti zanat. Prvi poslovni koraci započeli su u obiteljskoj firmi Drogerie Werner, no zbog neslaganja s poslovnom filozofijom svog oca, bio je prisiljen napustiti i obiteljski dom i biznis sa 28 godina.
Nakon toga, Werner je započeo raditi u kompaniji Drogerie Ruth, gdje je uvidio da postoji potreba za promjenom u poslovanju drogerija. Godine 1973. u Karlsruheu (u Njemačkoj) je otvorio prvu dm drogeriju, koja je poslovala po do tada neviđenim principima: manji asortiman, niže cijene i samousluga, što je brzo pokazalo svoju ispravnost. Za samo tri godine proširio je poslovanje izvan granica Njemačke, prvo u Austriji, a do 1978. godine dm je već imao više od 100 prodavnica.
Ono što je Werneru omogućilo uspjeh nije bilo samo poslovno širenje, već i njegova čvrsta opredijeljenost za etičke principe. Iako je postigao veliki kapital i status uspješnog biznismena, njegov fokus nije bio isključivo na zaradi. Werner je zagovarao univerzalni osnovni dohodak i etičko poslovanje, stavivši na prvo mjesto zadovoljstvo svojih zaposlenika, kupaca i dobrobit lokalnih zajednica.
Filozofija koja mijenja poslovni svijet
Wernerova poslovna filozofija, u kojoj je čovjek u središtu svih poslovnih aktivnosti, postala je temelj uspjeha dm-a. Ova filozofija, koja naglašava važnost međuljudskih odnosa, etičkog poslovanja i održivosti, donijela je dm-u titulu najpoželjnijeg poslodavca u BiH već deset godina. Kompanija je u BiH prisutna već 18 godina, otkako je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Danas, dm zapošljava više od 1.200 ljudi i broji 92 prodavnice širom zemlje.
Knjiga "Na što nisam računao" nije samo autobiografski zapis, već i inspiracija za svakoga tko želi ostvariti svoje ciljeve i napraviti promjenu u svijetu poslovanja. Wernerova priča pokazuje da uspjeh nije samo u ostvarivanju profita, već i u tome kako se taj profit koristi da bi se unaprijedili životi svih uključenih – zaposlenika, kupaca i društva.
Knjigu možete nabaviti po cijeni od 9,95 KM u svim dm drogerijama.
Nema komentara:
Objavi komentar