Misteriozne omotnice zbunjuju stanovnike Mostara

U posljednjih nekoliko dana, Mostar je postao mjesto misterozne pojave koja je privukla veliku pažnju građana


Naime, gradom su se počele pojavljivati neobične omotnice koje su izazvale intrigantne reakcije među stanovnicima.

Omotnice su pronađene na raznim lokacijama, uključujući kafiće, parkove, pa čak i na ulicama. Svaka od njih je identična, bez ikakvih natpisa ili oznaka koje bi mogle otkriti njihov izvor. Ova misteriozna pojava odmah je izazvala brojne spekulacije i teorije među građanima.

Društvene mreže su preplavljene raspravama o ovim omotnicama. Jedan misteriozan profil objavio je video koji prikazuje lokacije gdje su pronađene omotnice, što je dodatno uzburkalo javnost i potaknulo mnoštvo pitanja.

Jedan od čitatelja portala Bljesak.info, koji je omotnicu pronašao u lokalnom kafiću, opisuje svoje iskustvo: "Sišao sam na popodnevnu kavicu u kvartovski kafić, i ispod pepeljare je stajala omotnica. Otvorio sam je, a unutra je bila ceduljica s crtežom šešira. Čudno..." 

Drugi čitatelj je naišao na omotnicu u park: "Malci su se igrali, a ja sam se sagio da pokupim loptu. Tada sam primijetio omotnicu. Kada sam je otvorio, na papiru nije bilo nikakvog teksta, samo naljepnica s natpisom 'Invitation'."

Unatoč sve većem interesu i brojnim teorijama koje se pojavljuju, još uvijek nije poznato tko stoji iza distribucije ovih omotnica niti koja im je svrha. Građani Mostara i dalje s nestrpljenjem čekaju eventualno objašnjenje ove neobične situacije.
Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0