Hercegovac jedan od najboljih Trumpovih prijatelja javio se medijima nakon atentata

Sin me zvao jutros oko dva sata i kroz plač mi je na telefon govorio tata tvoj veliki prijatelj, naš predsjednik, upravo je ranjen, prepričava za 24sata.hr Hercegovac Vladimir Kraljević, dugogodišnji prijatelj Donalda Trumpa


Podsjetimo, bivši američki predsjednik lakše je ranjen u napadu u Pennsylvaniji na predizbornom skupu. Objavljeno je kako je Trump okrznut metkom, a napadača su ubili agenti tajne službe. Kraljević je poduzetnik, u javnosti najpoznatiji kao organizator natjecanja Miss Universe u Hrvatskoj i Sloveniji, izbora ljepotica kojem je vlasnik licence upravo Trump.

- Čuo sam se s najbližim krugom ljudi gospodina Trumpa, svi su jako tužni i situacija je nevjerojatna. Ljudi se bore za opstanak u SAD-u. Ne smijem puno govoriti, ali nitko još ne zna točne informacije. Rekli su mi da je hvala Bogu živ i zdrav, to je najbitnije da je živ - govori nam Kraljević.

Podsjetio je da je u ponedjeljak 'veliki događaj', odnosno da će Republikanci tada izabrati tko će biti njihov predstavnik na izborima. 

- Trump je moj biznis idol u zadnjih 40 godina. Ja sam jedini u Europi svjedok njegovog uspjeha - govori nam Kraljević dodajući da je sretan s obzirom na to da je Trump preživio napad. 

Kako kaže, sada traje istraga, odnosno češlja se cijela organizacija i pokušava s otkriti kako je do ovoga došlo.

- Njega prati više od 100 ljudi, imate vojsku ljudi s njim, da bi došli u blizinu njega autom, oni pregledavaju gume, motor, vrata, ovo je meni nevjerojatno. Čudno mi je kako je on došao na krov - kaže nam Kraljević. 

- Nitko ne zna za sad što se zapravo dogodilo, znat će se više popodne, to je Amerika - zaključio je te dodao da upravo ide na Kamenita vrata pomoliti se i zapaliti svijeću za Trumpovo zdravlje.
Podijeli na:

Nema komentara:

Objavi komentar

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0