Otišla je još jedna dobra duša Mostara i Doljana

 U Gospinu mjesecu u subotu u 12:30 sati preminula je Marica Zelenika.

Marica je dobro poznata mnogim svećenicima i vjernicima mostarskih župa, a i šire, jer nema mise koju je propustila i crkve u kojoj nije bila.

Svaki petak u Korizmi na Putu križa je bila u crkvi sv. Petra i Pavla ili u katedrali i jedina je slijedila svećenika koji bi vodio obred od postaje do postaje.

- Tetu Maricu sam viđao u katedrali i franjevačkoj. Sjećam je sa dva puta. Prvi puta kada je sa nama autobusom išla na doček Pape Franje u Sarajevo u lipnju 2015. godine i po povratku izašla u Jablanicu. Drugi put kada smo išli u Vukovar. Također, kako je uvijek nosila vrećice u ruci, mislio sam da je žena u potrebi, pa sam joj jedne prlike izvadio novčanicu i pokušavao joj je dati, a ona je odbila. Rekla mi je: Meni ne treba, daj nekome kome treba, hvala ti - priča nam jedan Mostarac.

Draga Marice pokoj ti vrijednoj, isposničkoj duši. Hvala ti za sve molitve i susrete. Počivala u miru Božjem - napisao je gvardijan Franjevačkog samostana u Širokom Brijegu, fra Ivan Marić.

Ispraćaj će biti u ponedjeljak, 16. svibnja u 13:00 sati ispred Gradske mrtvačnice "Bijeli Brijeg", a pokop i Sveta misa je u 14:00 sati na Rimokatoličkom groblju u "Kosnim Lukama" (Doljani-Jablanica).

Draga Marice, neka te dragi Bog nagradi za sva dobra djela koja si činila tijekom ovozemaljskog života. Počivala u miru Božjem.

Podijeli na:

2 komentara:

  1. Draga nasa Marice,uvjerena sam da si u raju sa svojom sestrom i roditeljima o kojima si uvijek pricala sa puno sjete.Tuzna vijest da te vise nema,al sam i sretna jer uzivas sa najmilijima.Nek ti je pokoj vjecni,pocivala u miru Bozijem

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Marice cak ti ni ime do danas nisam zala al tvoj lik tako mil ,ponizan i cist ostavlja dubok dojam kao da si dio svih nas.Skromna ,simpaticna sitna zenca koja se uvukla u sjecanje vecine Mostaraca kao prava Bozja dusa na zemlji.Hvala ti od sveg srca sto si krasila svojom pojavom svaki kutak koji si posjetila .Pocivaj u miru Bozije. .

    OdgovoriIzbriši

Zapratite nas na FB, Instagramu i Twitteru, lajkajte i podijelite objavu

a

google.com, pub-8801838836830184, DIRECT, f08c47fec0942fa0